– Υποχρεωτικά Cookies
Όνομα |
Διάρκεια |
elementor | Persistent |
wc_cart_hash_* | Persistent |
wc_fragments_* | Session |
– Cookies Προτίμησης
Όνομα |
Διάρκεια |
pll_language | 1 έτος |
wpl_user_preference | 1 έτος |
– Ενημέρωση για την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων από Eλληνικό Ινστιτούτο Πιστοποιήσεων
Στο Eλληνικό Ινστιτούτο Πιστοποιήσεων σεβόμαστε τα προσωπικά δεδομένα που επεξεργαζόμαστε και για το λόγο αυτό λαμβάνουμε τεχνικά και οργανωτικά μέτρα, προκειμένου να διασφαλίσουμε την προστασία τους. Με την παρούσα Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (εφεξής «Πολιτική Προστασίας») σας ενημερώνουμε για τους σκοπούς επεξεργασίας, τους τρόπους χρήσης, διαχείρισης και αποθήκευσης των προσωπικών δεδομένων που βρίσκονται στη διεύθυνση: Γ Σεπτεμβρίου 59 Αθήνα
Το Eλληνικό Ινστιτούτο Πιστοποιήσεων είναι ο Υπεύθυνος Επεξεργασίας για τα προσωπικά δεδομένα που μας προσκομίζετε ή γνωστοποιείτε, προκειμένου να σας παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Εάν επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για θέματα σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων καθώς και για να ασκήσετε κάποιο από τα δικαιώματά σας, όπως αυτά προβλέπονται στο Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων (ΕΕ 679/2016) μπορείτε να μας καλέσετε στο τηλέφωνο 2155150000 ή να μας αποστείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση mg@elinp.gr
Ποιοι είμαστε;
Το Eλληνικό Ινστιτούτο Πιστοποιήσεων δραστηριοποιείται στον χώρο της Πιστοποίησης Επαγγελματικών Προσόντων Φυσικών Προσώπων και συμβουλευτικής. Έδρα του Ινστιτούτου είναι η Αθήνα. Ασχολούμαστε με την Πιστοποίηση Επαγγελματικών Προσόντων Φυσικών Προσώπων και τη συμβουλευτική ακολουθώντας τις προδιαγραφές που ορίζουν οι αρμόδιες αρχές και έχοντας πάντα ως στόχο να προσφέρουμε στους πελάτες μας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.
Τι συνιστά επεξεργασία προσωπικών δεδομένων;
Επεξεργασία προσωπικών δεδομένων αποτελεί κάθε πράξη ή σειρά πράξεων που πραγματοποιείται με ή χωρίς τη χρήση αυτοματοποιημένων μέσων, σε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα ή σε σύνολα δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως η συλλογή, η καταχώριση, η οργάνωση, η διάρθρωση, η αποθήκευση, η προσαρμογή ή η μεταβολή, η ανάκτηση, η αναζήτηση πληροφοριών, η χρήση, η κοινολόγηση με διαβίβαση, η διάδοση ή κάθε άλλη μορφή διάθεσης, η συσχέτιση ή ο συνδυασμός, ο περιορισμός, η διαγραφή ή η καταστροφή. (αρθ. 4 ΓΚΠΔ). Η επεξεργασία αφορά σε προσωπικά δεδομένα που περιέρχονται σε γνώση του Ελληνικού Ινστιτούτου Πιστοποιήσεων , στο πλαίσιο του συντονισμού και λειτουργίας του .
Για ποια υποκείμενα συλλέγουμε προσωπικά δεδομένα;
Στο Eλληνικό Ινστιτούτο Πιστοποιήσεων συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε δεδομένα φυσικών προσώπων που εσείς μας κοινοποιείτε με σκοπό τη συμμετοχή σας σε εξετάσεις καθώς και δεδομένα επιτηρητών και αξιολογητών όπως και εξεταστικών κέντρων στο πλαίσιο πραγματοποίησης επιτήρησης, αξιολόγησης αλλά και διενέργειας εξετάσεων αντιστοίχως .Ταυτοχρόνως επεξεργαζόμαστε δεδομένα επιχειρήσεων και οργανισμών που εσείς μας κοινοποιείτε στο πλαίσιο της άσκησης των δραστηριοτήτων μας.
Ακόμη, τηρούμε προσωπικά δεδομένα για τους εργαζόμενους, καθώς και τους προμηθευτές μας για τις ανάγκες λειτουργίας του Ινστιτούτου μας .
Τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα τηρούνται με ασφάλεια και δεν διαβιβάζονται σε τρίτους, παρά μόνο (α) στο πλαίσιο των νόμιμων δραστηριοτήτων του Ινστιτούτου μας, (β) όταν απαιτείται υποχρέωση συμμόρφωσης με νόμιμη υποχρέωση. Προσωπικά δεδομένα ενδέχεται να διαβιβάζονται και σε συνεργάτες μας για τις ανάγκες λειτουργίας του Ινστιτούτου μας και όποτε λαμβάνει χώρα διασφαλίζουμε την τήρηση και επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων με ασφάλεια και συμβατικούς όρους τήρησης εμπιστευτικότητας.
Τα στοιχεία αυτά τηρούνται στα αρχεία μας (φυσικά ή/και ηλεκτρονικά) προκειμένου να επιτελούνται οι σκοποί λειτουργίας του Ελληνικού Ινστιτούτου Πιστοποιήσεων
Ποιες πληροφορίες συλλέγουμε;
– Για φυσικά πρόσωπα : Συγκεντρώνουμε τα στοιχεία εκείνα που είναι απαραίτητα για τη συμμετοχή στις εξετάσεις και την αντίστοιχη τιμολόγηση , όπως : Ονοματεπώνυμο, πατρώνυμο, μητρώνυμο, ΑΔΤ, ΑΦΜ, ΔΟY, διεύθυνση, ΤΚ, τηλέφωνο, e-mail
-Για Επιτηρητές –Αξιολογητές : Συγκεντρώνουμε τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για την πραγματοποίηση της επιτήρησης, αξιολόγησης και πληρωμής τους όπως ενδεικτικά: ονοματεπώνυμο ,πατρώνυμο, ,ΑΦΜ , διεύθυνση, ΤΚ, Τραπεζικός Λογαριασμός
– Για τα εξεταστικά Κέντρα: Συγκεντρώνουμε τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για την έγκριση τους ως εξεταστικό κέντρο του Ελληνικού Ινστιτούτου Πιστοποιήσεων αλλά και τη διενέργεια εξετάσεων όπως ενδεικτικά : Επωνυμία, Διακριτικό Τίτλο, ΑΦΜ, ΔOY, Διεύθυνση, Πόλη, Τηλέφωνο, Email, ονοματεπώνυμο διευθυντή Κέντρου, ονοματεπώνυμο υπευθύνου εξετάσεων
– Για το προσωπικό μας : Για το προσωπικό τα στοιχεία που συλλέγονται και τηρούνται προβλέπονται από την εργατική νομοθεσία. Σε αυτά περιλαμβάνονται και τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για την καταβολή μισθού και τυχόν επιδομάτων. Τηρούνται επίσης, στοιχεία που αναφέρονται στην υγεία των εργαζομένων, με σκοπό την παροχή αναρρωτικών αδειών και ειδικών επιδομάτων.
-Για τους προμηθευτές/συνεργάτες: Τηρούνται τα απαραίτητα δεδομένα για την διεκπεραίωση των συναλλαγών, όπως ονοματεπώνυμο/ επωνυμία, διεύθυνση έδρας, ΑΦΜ, τραπεζικός λογαριασμός.
Θα χρησιμοποιήσουμε τα δεδομένα σας για άλλους σκοπούς;
Όχι, στο Ελληνικό Ινστιτούτο Πιστοποιήσεων δεν χρησιμοποιούμε τα δεδομένα σας για άλλους σκοπούς πέραν της παροχής των υπηρεσιών μας και της ενημέρωσης και επικοινωνίας μαζί σας. Σε περίπτωση που επιθυμούμε να χρησιμοποιήσουμε τα στοιχεία επικοινωνίας σας, προκειμένου να σας ενημερώσουμε για νέες δραστηριότητες , θα σας ενημερώσουμε προηγουμένως και θα σας δώσουμε τη δυνατότητα να προβάλετε την αντίρρησή σας στην περαιτέρω αποστολή ενημερωτικών μηνυμάτων.
Πότε διαγράφουμε τα δεδομένα σας;
Στο Eλληνικό Ινστιτούτο Πιστοποιήσεων διατηρούμε τα δεδομένα σας μόνο για όσο χρόνο είναι απολύτως απαραίτητο για τη διεκπεραίωση της μεταξύ μας συναλλαγής και μετέπειτα συνεργασίας, στο πλαίσιο της αποτελεσματικής εξυπηρέτησης πελατών, καθώς και με βάση όσα επιβάλλει η εκάστοτε σχετική νομοθεσία. Τα δεδομένα που τηρούμε δεν υπόκεινται σε άλλη επεξεργασία πλην όσων αναλυτικά περιγράφονται στην εν λόγω Πολιτική Προστασίας.
Ποια είναι τα δικαιώματά σας;
Για την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων, μπορείτε να ασκήσετε:
Α. Δικαίωμα πρόσβασης (ή ενημέρωσης) στα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που σας αφορούν και να λάβετε πληροφορίες για το σκοπό επεξεργασίας, τις κατηγορίες δεδομένων και τους αποδέκτες, εφόσον υπήρξε διαβίβαση (αρθ. 15 ΓΚΠΔ).
Β. Δικαίωμα διόρθωσης στα δεδομένα σας, προκειμένου να αρθούν ανακρίβειες ή να συμπληρωθούν ελλείψεις (αρθ. 16 ΓΚΠΔ).
Γ. Δικαίωμα διαγραφής των προσωπικών σας δεδομένων, με την επιφύλαξη της παρ. 3 του αρθ. 17 ΓΚΠΔ, εφόσον συντρέχει νόμιμη υποχρέωση, ή συντρέχει λόγος δημοσίου συμφέροντος, ή τηρείται αρχειοθέτηση για λόγους δημοσίου συμφέροντος ή για τη θεμελίωση, άσκηση ή υποστήριξη νομικών αξιώσεων (αρθ. 17 ΓΚΠΔ).
Δ. Δικαίωμα περιορισμού της επεξεργασίας, με την επιφύλαξη νόμιμης αρμοδιότητας (αρθ. 18 ΓΚΠΔ).
Ε. Δικαίωμα εναντίωσης, με την επιφύλαξης νόμιμης αρμοδιότητας (αρθ. 21 ΓΚΠΔ).
Πώς μπορείτε να ασκήσετε τα δικαιώματά σας;
Για την άσκηση των δικαιωμάτων σας μπορείτε να απευθυνθείτε στην Υπεύθυνη Επικοινωνίας Προσωπικών Δεδομένων Μαρία Γκιαούρη ή να συμπληρώσετε την αντίστοιχη φόρμα που είναι αναρτημένη στον ιστότοπο του Ελληνικού Ινστιτούτου Πιστοποιήσεων και να την αποστείλετε είτε στη διεύθυνση Γ Σεπτεμβρίου 59 ΤΚ 10433 Αθήνα, είτε ηλεκτρονικά στο e-mail: mg@elinp.gr
Ακόμη, διατηρείτε το δικαίωμα υποβολής έγγραφης καταγγελίας στην αρμόδια εποπτική αρχή, την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (λ. Κηφισιάς 1-3, ΤΚ 115 23, Αθήνα, Τ: 210 6475600, e-mail: contact@dpa.gr).
Πότε θα σας απαντήσουμε;
Απαντάμε δωρεάν και χωρίς καθυστέρηση, και σε κάθε περίπτωση εντός ενός (1) μηνός από τότε που λάβουμε το αίτημά σας και διεκπεραιώσουμε την απαιτούμενη ταυτοποίηση. Αν όμως το αίτημά σας είναι πολύπλοκο ή υπάρχει μεγάλος αριθμός αιτημάτων, θα σας ενημερώσουμε εντός του μήνα ότι θα χρειαστεί να λάβουμε παράταση δύο (2) μηνών εντός των οποίων θα σας απαντήσουμε.
*Επικαιροποίηση Πολιτικής Προστασίας
Δίνοντας έμφαση στις επιμέρους εξελίξεις και εξειδικεύσεις της νομοθεσίας για την προστασία των Προσωπικών Δεδομένων, προτιθέμεθα να προβαίνουμε σε επανεξέταση της παρούσας Πολιτικής Προστασίας, ώστε να επιτυγχάνουμε στον καλύτερο δυνατό βαθμό την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων.
Στην ιστοσελίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Πιστοποιήσεων θα μπορείτε να βρίσκετε τη νεότερη επικαιροποίηση της Πολιτικής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων που τηρούμε.
Πολιτική Ασφάλειας Πληροφοριών
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Πιστοποιήσεων ΙΚΕ δραστηριοποιείται στο χώρο της πιστοποίησης γνώσεων φυσικών προσώπων. Παράλληλα αναπτύσσει δράσεις στο χώρο της συμβουλευτικής επιχειρήσεων και οργανισμών.
Στοχεύοντας στην προστασία των πληροφοριακών συστημάτων, των δεδομένων και πληροφοριών που επεξεργάζεται, την απρόσκοπτη λειτουργία του και την προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, υιοθετεί μία λεπτομερή Πολιτική Ασφάλειας Πληροφοριών.
Η Πολιτική μας έχει σαν οδηγό τη γενικότερη στρατηγική που στοχεύει στη θεμελίωση μιας μακροχρόνιας και σταθερής σχέσης με τους πελάτες, τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες μας στα πλαίσια μίας βιώσιμης ανάπτυξης. Κύριοι στόχοι μας είναι:
- Η πιστοποίηση γνώσεων των ατόμων που συμμετέχουν στις εξετάσεις πιστοποίησης
- Η παροχή υψηλής ποιότητας συμβουλευτικών υπηρεσιών στις επιχειρήσεις-οργανισμούς πελάτες μας
- Η διασφάλιση της εμπιστοσύνης των πελατών, εργαζομένων και προμηθευτών του ΕΛΙΝΠ μέσα από μία διαδικασία διαρκούς αξιολόγησης
- Η προστασία των πληροφοριών και προσωπικών δεδομένων που διαχειριζόμαστε
- Η διασφάλιση της Επιχειρησιακής Συνέχειας των κρίσιμων δραστηριοτήτων μας, σε περίπτωση εκδήλωσης οποιουδήποτε αποδιοργανωτικού συμβάντος
- Η διαφύλαξη της εταιρικής εικόνας και της φήμης μας, ελαχιστοποιώντας τις επιπτώσεις των αποδιοργανωτικών συμβάντων
- Η συμμόρφωση με το Ευρωπαϊκό και Ελληνικό Νομοθετικό και Θεσμικό Πλαίσιο σε θέματα λειτουργίας μας, ασφάλειας πληροφοριών και προστασίας δεδομένων
Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων η Διοίκηση του ΕΛΙΝΠ εφαρμόζει για τις δραστηριότητες της:
- Σύστημα διαχείρισης ποιότητας το οποίο συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις του Διεθνούς Προτύπου EN ISO 9001:2015
- Σύστημα διαχείρισης ασφάλειας πληροφοριών το συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις του Διεθνούς Προτύπου EN ISO 27001:2013
Ασφάλεια Πληροφοριών
Για την επίτευξη όλων των στόχων μας, έχουμε καθορίσει συγκεκριμένους ρόλους και αρμοδιότητες στο εσωτερικό της ώστε να επιτευχθεί σταθερή ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών, μέγιστη δυνατή προστασία των πληροφοριών και προσωπικών δεδομένων μέσα από την απρόσκοπτη λειτουργία της. Το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού έχει εκπαιδευτεί και ευαισθητοποιηθεί σε θέματα ασφάλειας πληροφοριών αναπτύσσοντας γνώσεις και δεξιότητες που επιτρέπουν την άμεση αναγνώριση απειλών και τη λήψη των κατάλληλων μέτρων για την πρόληψη των κινδύνων.
Το ΕΛΙΝΠ λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα σε τεχνικό και οργανωτικό επίπεδο ώστε να εξασφαλίζει την ακεραιότητα, διαθεσιμότητα και εμπιστευτικότητα των πληροφοριών και δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που επεξεργάζεται. Στα πλαίσια αυτά, εφαρμόζει αναλυτικές πολιτικές και διαδικασίες που καθορίζουν μέτρα:
- Ελέγχου πρόσβασης στα δεδομένα και στους πληροφοριακούς πόρους
- Ορθής διαχείρισης των πληροφοριακών πόρων
- Φυσικής ασφάλειας
- Ασφάλειας λειτουργιών
- Διαχείρισης Περιστατικών Ασφαλείας
- Ασφάλειας Επικοινωνιών
- Κρυπτογράφησης
- Διαχείρισης και ασφάλειας προμηθευτών
- Διαχείρισης και ασφάλειας ανθρώπινων πόρων
- Συντήρησης πληροφοριακής υποδομής και εξοπλισμού
- Τήρησης νομοθεσίας
- Εσωτερικής οργάνωσης και ανάθεσης ρόλων-αρμοδιοτήτων
- Διασφάλισης της επιχειρησιακής συνέχειας
Μέσα από διαδικασία ανασκόπησης, η εταιρεία διασφαλίζει τη διαρκή παρακολούθηση του επιπέδου ασφάλειας πληροφοριών, αδιάλειπτης λειτουργίας και τη λήψη κατάλληλων προληπτικών μέτρων. Παράλληλα, ο κατάλληλος σχεδιασμός και η πραγματοποίηση εκτιμήσεων επικινδυνότητας συμβάλουν στη συνέχεια των επιχειρησιακών λειτουργιών σύμφωνα με τους στόχους σε περιπτώσεις εμφάνισης δυσλειτουργιών.
Ο Υπεύθυνος του Συστήματος παρακολουθεί το σύνολο των διαδικασιών και πολιτικών, ώστε να μπορεί η εταιρεία να προστατεύει τα δεδομένα και πληροφορίες που επεξεργάζεται και παράλληλα να επιτυγχάνει ένα υψηλό επίπεδο ικανοποίησης των πελατών του.
Η τήρηση της Πολιτικής Ασφάλειας Πληροφοριών αποτελεί δέσμευση του συνόλου του ανθρώπινου δυναμικού και συνεργατών της εταιρείας μας.
Στέργιος Τζουβανίδης
6-4-2023